Etichete

, , , , , , ,

Daca m-ar intreba cineva cum vad eu toamna anului 2014 din punctul de vedere al culorilor, as raspunde asa: turquoise inchis, albastru roial, visiniu, sangria, mov inchis, aluminiu rece, plus degradeuri ale acestor nuante.

Pe de-o parte voi alege outfit-uri simple, pastrand cromatica enumerata, fara imprimeuri sau aplicatii, insa, outfit-urile vor fi bine accesorizate. Ma voi baza pe coliere statement sau pe cercei expresivi.

Deja ma vad purtand, la birou, o fusta midi in stilul anilor ’50 impreuna cu o camasa alba si un colier colorat si supradimensionat care sa dea efect tinutei.

taj boutique

Iar in zilele cand imi doresc sa fiu expresiva sau extravaganta, ma voi baza pe imprimeuri. Aici, voi adauga accesorii simple. Acum imi trec prin minte lanturi firave si simple.

Imprimeurile sunt la putere si reusesc sa-si lase amprenta in istoria fiecarui sezon. Si asta este o veste buna pentru cele care doresc sa fie mereu in pas cu moda, pentru ca, indiferent de stilul sau de silueta fiecareia dintre noi, reusim sa ne gasim imprimeul favorabil din sezonul respectiv. De exemplu, in toamna asta, eu ma declar indragostita de imprimeurile stilului „romantic – bohemian-indie”. 🙂

Voi oscila intre cele doua preferinte (simplu sau imprimeu), insa, un lucru imi este definit: toamna mea va fi accesorizata!

taj boutique fall

